fbpx

Reklamacje i zwroty


REKLAMACJA I GWARANCJA

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:

do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon, oraz wypełniony formularz zwrotu produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym zamkniętym fabtycznie).

Odstąpienie od umowy

1) Adresat
P.W SOLO Hubert Jędrzejewski
26-804 Stromiec , Ksawerów Nowy 26 b
adres e-mail:kontakt@zeocosmetics.pl
2) FORMULARZ
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy na adres e-mail: kontakt@zeocosmeyics.pl)

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 10 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki: produkt nie byłu żywany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony, produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym. Do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon oraz wypełniony formularz zwrotu.
Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.
W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru, po pomniejszeniu jej o koszty wykonania przelewu. Nie możesz żądać zwrotu kosztów dostawy i odesłania towaru.W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

BEZPIECZNA DOSTAWA

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru. Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.
Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.
Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.
Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Dodaj swój e-mail, aby otrzymywać
powiadomienia o promocjach.